בית הדין התיר למשפחת הקצין לעיין בכתב האישום המסווג

קובי פינקלר No Comments on בית הדין התיר למשפחת הקצין לעיין בכתב האישום המסווג

לאחר ביקורת ציבורית: בית הדין הצבאי החליט להעמיד לעיונם של ההורים את כתב האישום המלא, למעט השחרות נקודתיות מאוד במסמכים המסווגים. כתב האישום יועמד לעיונם היום בשעות אחר הצהריים.

בית המשפט הצבאי בראשות האלוף דורון פייליס צילום: צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני כמה שבועות נמצא מת בכלאו  קצין בצה"ל שישב בכלא הצבאי בשל עבירות על ביטחון המדינה. בשל כך התעוררה סערה אודות נסיבות מעצרו ואף נפוצו שמועות חמורות בעניינו, ובשל כך התעורר דיון על נסיבות מותו שפגעו במשפחתו במסגרת השמועות נפוצו תיאוריות קונספירציה רבות אודותיו.

הבוקר לאחר בחינה יסודית ומעמיקה וקבלת כלל האישורים הנדרשים, החליט בית הדין הצבאי להעמיד לעיונם של ההורים את כתב האישום המלא, למעט השחרות נקודתיות מאוד במסמכים המסווגים. כתב האישום יועמד לעיונם היום בשעות אחר הצהריים.

עו״ד ירון חנין, המייצג את כלי התקשורת שביקשו להתיר לפרסום את הפרשה אמר: "אנחנו מברכים על כל פרסום נוסף שאפשר לפרסם. שמו של הקצין המנוח התפרסם בכל רשת האינטרנט וברשתות החברתיות, גם התמונה ותיאור התפקיד וכמובן תיאוריות קונספירציה מכאן ועד הודעה חדשה. בנסיבות האלה – העמדה של המשפחה היא רק אחד מהשיקולים שצריך לשקול. אנחנו רוצים לזכות באמון הציבור בצווי בית משפט. מתפרסמים פרטים שאינם נכונים ודווקא הם אלה שיכולים לפגוע בביטחון המדינה".

בסוף השבוע שעבר דווח על עדכון החלטה שהתירה לפרסום כי: "הקצין לא הואשם בריגול או בעבירה של בגידה, ולא היה במגע עם סוכן זר או הופעל על ידו".



0 תגובות